Neću da si prosjećan

Kotrljaju se minuti, sati, dani,… A u tijelu mi se grče riječi…

One neizgovorene riječi u nemir pretočene, u uzdah koji se iz grudi otme. Uzdah za tobom, u koji si mi tijelo pretvorio. One neizgovorene riječi koje sna nemaju, za ljutnju ne znaju. Iste one riječi koje često pogrešnima nacrtamo, a u slici iskrenosti nema. Nisu to razgovijetne riječi, a i likovi su izmišljeni.

Te riječi upućene tebi, imale bi svoj smisao. Imale bi dušu, osmijeh, jačinu, toplinu, vatru, sjaj, uzdah,… a nikad… nikad tačku i kraj.

Koliko si puta čuo ”Volim te”, a da u te riječi nisi sumnjao, već im uzdahom život i smisao davao?

Koliko si puta čuo ”Trebam te!”, a da si već bio tu i želju raspakovao?

Koliko si puta čuo ”Želim te”, a da si tu želju već osjetio i naježenu kožu dodirnuo?

Koliko si puta čuo “Uzmi me”, a da ti je ukus slasti već na usnama bio?

Koliko si puta sa drugom šutio, a da si tugu, što dva života ne živiš, osjetio, jer znaš i čuješ o čemu šuti?

Koliko njih ti je ponudilo sebe, srce, vjeru, nadu,… a da zauzvrat nisu tražile ništa? Koliko njih, osim mene?

Voljela bih da si čuo sve to u onim mojim, nikad izgovorenim, riječima. Željela sam sve to da ti kažem, svaku ti riječ uputim. Ali, kad te vidim, sve te riječi se samo u jedan pohotni osmijeh pretoče, onaj osmijeh od kojeg sva zablistam, jer si tu, jer te imam. Jer tvoju ruku u svojoj ruci držim, na ramenu mi je, u kosi, oko moga struka, na mojim grudima, bedrima, sirovo u meni. A onda usne sa mojim usnama spojiš, dah u mene svoj ubaciš, tijelo mi u plamen pretvoriš, a ja… sve te riječi zaboravim.

Mogu te riječi i da nestanu, ali ta želja da me uzmeš i da te uzmem, da me trebaš i da te trebam, da me želiš i da te želim, da me voliš i da te obožavam, nikada ne želim da prestane. Ta želja u kojoj letimo iznad svih drugih potreba, iznad života i beskraja.

Tijelo mi se u želju za tobom pretvorilo, a riječi mi dušu kidaju… te riječi… nikad izgovorene tebi…

Volim te…

Želim te…

Trebam te…

Dođi i uzmi me!

Leave a Reply

